Модельный ряд Ford

Отзыв о Ford Fiesta 2012 года


Автомобиль: Ford Fiesta 5-ти дверная 2012 г.в., хэтчбек, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 56000 км, двигатель - 1.2 бензин
Автор: Володимир (Украина, Львов)   06.07.2016
Расход в городе: 7.0 л/100км, по трассе: 5.0 л/100км, средний: 6.0 л/100км
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 4
Общая оценка5.0

Взяв машинку в 13 році з пробігом 9000. Коли шукав варіанти, вважав її конкурентом Фабії, але коли сів в салон Фієсти, то зрозумів, що Фабія - колгосп з її дубовим пластиком (у ті роки, як зараз - не знаю) і дирою під магнітолу в базі.

З досвіду експлуатації:

ЛКП просто є і більше від нього нічого не очікуєш. Пошкоджується елементарно, особливо капот і бампер.

Бризговики хлипкі, в мене на те, щоб один обламати пішло дві зими.

Акумулятор дивний, у першу зиму при перших же ж морозах здох. Почав шукати заміну і подивися скільки коштує фордівський. Офігів від того який дорогий (ніби є срібне напилення). Вирішив реанімувати - купив зарядку. Бігає вже три роки без проблем - просто перед зимою треба зняти і поставити на ніч підзарядитися. Правда зняти акумулятор - танці з бубном. Зняв - не працює центрозамок - бігаєш навколо машити і ключами в боковини дверей тикаєш. Я не уявляю, що станеться якщо забути в салоні ключі в недоступному місці, а другого комплекту не мати. В загальному, система внутрішніх замків непродумуна, як і центрозамок з кнопкою на торпеді - нажав, двері заблокувалися, з зовні не відкриваються, а от з середини усі чотири. Знову ж таки, є дитина - танці з буном з боку де сидить дитина).

Гальмівні колодки і ремінь таке враження, що вже на заводі ставилися китайські, так як мінялися на 50000 км. При цьому - ремінь тупо почав рватися, а колодки затерли тільки тоді коли вже були в жахливому стані. Щодо колодок рекомендую ставити аналоги на Мазду 2 - вони почнуть пищати коли буде підходити час до заміни (японська розробка) і можна буде не переживати + дешевші за оригінал.

На фірмовому сервісі обслуговувася до закінчення гарантії, далі - дурість. При плановому СТО в сервісі в 2, 2.5 рази дорожче, при тому я лию масло по 800 грн. з 4 літри.

Щодо кліренсу - тут треба звикнути. Так - вмашина низька, обовязково в наших реаліях металевий захист. Але через тиждень перестаєш терти захистом об асвальт. Щоправда так же ж і звикаєш шукати обїзд дуже поганій дорозі (наприклад - якщо високо випирають трамвайні колії).

Так, трохи є негативу, і почав я з нього тому, що про це все забуваєш коли їдеш на машині. Це просто бомба для бюджетної, БЮДЖЕТНОЇ малолітражки. Двигун - БОМБА. Страхи що 1, 2 не їде пройшли після того як я забив на ШИФТ і почав переключатися не на 2-ох, а на 2, 5-3 тис. оборотах. Для міста - немає жодних проблем. На трасі 140-150 спокійно. В мінус хіба - замало тяги на ризикованих обгонах, але швидко вчишся їх уникати. Проте, розхід дуже радує - до 7 літрів по місту (якщо швидко стартувати на світлофорах + пробки), по трасі від 4, 5 (тримати 90-100 км на год) до 6 (140-150). Механіка комфортна (крім задньої передачі, яку інколи треба втикати 2-3 рази)заточена під спортивний стиль, хоча навіть для 1, 25 бракує 6-ї передачі.

Але в чому Фордівці молодці так це в підвісці і в тому як машинка тримає дорогу. Підвіска як на компоновку МакФерсон+балка навіть дуже комфортна, шумка на 4-, бракує її в арках, але у своєму сегменті і ціновій категорії - знову на високому рівні. А от по поведінці на дорозі Фієста явно має спортивні повадки так як дорогу тримає супер, класно повертає, прогнозована в управлінні (крім панічних АБС), справді отримуєш кайф від водіння.

Тепер про дизайн: Екстерєр подобається не усім, рестайл більш агресивний.

Інтерєр: Памятаєте, я писав про колгосп Фабії. А тут - мякий пластик на торпедо, вже в базі штатка від Соні, USB, AUX, CD, MP3, і набагато сучасніший дизайн. Якість зборки на висоті. Нічого не скрипить, гримить і т.д.

Плюсы автомобиля: Драйв, комфорт (для свого сегменту), ціна, комплектації, якість.

Минусы автомобиля: Вони є як і в будь-якому автомобілі, але незначні і не викачують гроші. Машинка безпроблемна, а коли їдеш готовий забути про всі негативи.

Совет покупателю: Ідеальна перша машина - зробив ТО і їздиш до наступного без відкривання капоту, Розхідники не дорогі. Класно управляється, комфортна і економна.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Щирий  

мой формат авто, прочитал отзыв с удовольствием. Выбор авто конечно дело субъективное, мне вот шкода очень понравилась и в первую очередь это удобнейшим багажником, со сложенными сидениями встают 2 велика и ходовая, кроме того удобна посадка, ровная крыша супер. Но у фордика тоже есть свои плюсики.

+2ОТВЕТИТЬ  
Оникс  

Зняв - не працює центрозамок. Это и ребенок поймет что со снятым аккумулятор центральный замок не будет работать

+5ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Ford Fiesta: Гражданин(-ка) мира
Гражданин(-ка) мира

Вы когда-нибудь заходили в швейцарский часовой бутик с целью посмотреть-примерить? Там тикающий товар вам протянут с особой, почти сановной гордостью – будто корону со скипетром в придачу. Вот и Ford – даром что дело было в Италии – показал журналистам новую Fiesta c величайшим апломбом.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Ford

Ford Flex  2019 Ford Flex 19.700$ 2019 64.000 км
Ford Fusion 2013 Ford Fusion 11.900$ 2013 192.000 км
Ford Escape 2020 Ford Escape 18.900$ 2020 55.000 км
Ford Focus 2010 Ford Focus 6.300$ 2010 218.000 км
смотреть все
объявления