Придбав на минулому тижні фієсту. Вибирав із невеликих хетчів. Спочатку хотів бу авто після 2008 року, та не вийшло у мене купити б/у. Хоч у нашій країні нове лотерея, а бу тим більш. Із всіх автівок В класу в кінці залишились фабія, поло хетч і фієста. Проїхався на всіх і вибрав фієсту 1.0 з турбіною 100 коней. Хотів брати дизель 1.5, та у мене пробіг в рік 7-10 тисяч і в основному на невеликі відстані до 5 км. Дизелю було б не комфортно з моєю їздою :-). Поки всі в сім'ї задоволені. Можливо є десь ризик, взявши новий двигун, та думаю, що за три роки гарантії він себе покаже. І я прихильник нових технологій :-). Писатиму тут про витрати, можливо комусь пригодиться.
Плюсы автомобиля:Дизайн кузова (хоча попередній можливо був кращий. Цей якийсь агресивніший :-) ). Підвіска відпрацьовує супер. Відсутність посторонніх скрипів і грюків по салону. Достатність заднім пасажирам місця. Дрібнички-всі склопідйомники, замок багажника з брелка, музика непогана вже з usb і інше, яке ше не встиг оцінити. По розходу. 498 км на сьогодні і по БК 5.4 середній розхід. Траса 80%.
Минусы автомобиля:Шини на наших дорогах варто було б ставити з профілем вищим за 50-й. Інші недоліки поки не виявив.
Совет покупателю:Хто купляє авто свідомо з В класу авто і кому не потрібне авто для перевозки телевізорів, холодильників, то радив би звернути увагу на форд фієсту. Такий собі міський мускул :-).
Сегодня забираю Фиесту 1,0 (100 л.с.). в Киеве. Сдал свою Фиесту 2007 года (пробег меньше 28 000), ездил аккуратно, никаких проблем не испытывал, даже жалко было отдавать. Будет информация - поделюсь. Пока только один совет по покупке - обязательно просите предоставить калькуляцию, разговоры продавцов к делу не пришьёшь. Всем удачи!
Вітаю. Бачу Ви теж небагато їздите. Вже більше тижня і мені фієста все більше подобається. Вже до габаритів звик і до низькопрофільної резини також. Ями об'їзджати на фієсті класно. Рулиться вона зачотно. Ех, були б у нас ще дороги нормальні. Бажаю Вам вдалої покупки.
Пробіг на сьогодні 700 км. По розходу: Реєстрація у МРЕВ - 3913 грн. Зараз чекаю 10 днів інтерпол :-))) Встановлено у офіціалів оригінальні гумові коврики в салон+захист двигуна = все разом 1450 грн Встановлено оригінальні бризговики у офіціалів = 1250 грн(543 передні+543 задні+180 установка) Встановлено сигналізіцію convoy mp-100 = 1600 грн Бризговики на форумі фієста-клубу можна взяти комплект за 640 грн, хто хоче резикнути. Я вирішив брати у офіціалів. Там матеріал ніби гума, або пластик. М"який. Хотів ще у них взяти резиновий коврик в багажник. Братиму у хлопців на форумі за 370 грн. І на зиму 14 колеса з зимовими шинами. Поки з таких капіталовкладень все. Хіба ще пороги прозорою плівкою обклею, або накладки прикуплю.
Враження поки так собі. За такі гроші це є найкращий варіант із В-класу авто. На одометрі поки 1100 км(прямо як в Арії) :-) Якби чуть кліренс підняти і не втратити в динаміці, то було б супер. Поставив коврик в багажник. Ціна 370 грн. Брав на форумі. Ідеально ліг. Ще вчора забрав білі номери. Завтра робитиму цивілку. Авто в цілому супер. Один недолік для наших напрямків-кліренс. Думаю змінити шини на 195х60х15, а зимою на 14 лапті перейти.
195/60R15 слишком большие, могут не стать или в повороте цеплять. Да и спидометр будет уже сильно врать. Кроме того динамика заметно просядет, с низов будет с трудом тянуть, и рулиться будет хуже. Лучше 195/55R15 или сразу перейти 14-ый размер.
edgarius все сказав. Вам треба самому спробувати не тільки сісти в авто, а бажано налаштувати його під себе(сідушки, руль, дзеркала) і проїхатись. Запишіться на тест-драйв в салоні форд. Я вибирав з хетчбеків авто, бо вони мені подобаються більше ніж седани. Сам я зростом 170 см і дружина така ж.за зростом, може чуть вища :-) Діти ще малі - 10 і 15 років. Поки таке авто в плані "вместительности" підходить на всі 100%
Лучше всего вам самому посидеть в ней, благо салонов хватает. Так никто вам не скажет... у кого то голова упирается, у кого то коленки при посадке/высадке руль задевают, кто то сам за собой сесть не может и т.д. (я не о Фиесте, а вообще применительно к рослым водителям в малых авто).
Їзджу в основному за містом. Чи вистачає 1.0? У місті за очі вистачає цього монстрьонка, за містом також. 100 коней турбіна, яка включається до 2-х тисяч обертів. Крутящий момент, н*м при об/мин: 170 при 1400 Время разгона (0-100 км/ч), с: 11.2 Скажу, що після ланоса і ВАЗ 2115 - болід. Раніше дуже обережно дивився при обгонах, а зараз з 5-ї на 4-ту і авто полетіло. Поки їхав на ній максимум 140 км/год і то не довго. В принципі, у нас і доріг немає, щоб їздити швидко. Є і мінуси: Зважте і врахуйте, якщо будете купувати: 1. Низький кліренс. 2. Низькопрофільна гума для наших доріг 3. багажник невеликий. 4. якщо їздите багато, то ви скоро ресурс можете від"їздити (кажуть десь 200 тисяч). Краще візьміть дизель 1.5. Він по динаміці програє, та зате економічніший і дизель. ЗІ. Якби зараз брав, то знайшов би ще пару десятків тисяч грн і купив би форд фокус. Хоча то таке. Там був би теж 1 літровий екобуст і вага авто була б важча. Думаю, що 50 на 50 фієста-фокус :-))) ЗІ, Не слухайте інших, а виберіть авто по своїм відчуттям. Сівши в авто, ви зразу відчуєте, чи воно Ваше :-)
Дизель не найкращий вибір для цього авто. Та й економіки там немає. Сядьте з папірцем і ручкою і порахуйте різницю в ціні і в витратах на пальне та техобслуговування.
кліренс десь в районі 14-15см із металевим захистом. Якось повзав під авто з лінійкою :-) Думаю перейти на 14 колеси і поставити 175/70/R14 гуму і кліренс збільшиться на 1,5 см (десь приблизно). По місту їздити і зараз нормально на 195/50/R15, а от десь за містом, на бездоріжжі ті півтора сантиметра будуть в самий раз. Я готовий втратити вигляд, динаміку авто зате не буду переживати, що "тертиму пузом землю". Якщо бюджет дозволяє, то радив би звернути ще увагу на опель Астру Н. Вона на любителя як і фієста.
Захист даремно ставили. І кліренс був би більший і не ризикували б власним здоров"ям. Справа в тому, що Форд так запроектований, що під час лобового зіткнення двигун падає на дорогу. Якщо поставити захист (що не рекомендує сам виробник), то двигун буде в салоні.
10.08.2013 г. приобрел Форд фиесту 1.0L ECOBOOST 80 л.с. комплектация comfort. Фиестой вполне доволен, пока. Двигателя вполне хватает, хотя динамика конечно не очень, но если для семейного авто, то вполне достаточно. Расход по городу БК показал 7,7 л. с кондёром. Двигатель очень чувствителен к качеству бензина. Последний раз заправился на ОККО, то двигатель существенно ожил, и просматривается некоторое уменьшение расхода. Правда что можно ожидать от авто проехавшего 500 км. Если кому будет что-то интересно, спрашивайте. Всем удачи.
Треба чекати, то може хто і створить відгук про 1,0(80). По моїй: на сьогодні пробіг 1880 км. Середній розхід - 5,0 літрів, середня швидкість 54 км/год. 70/30 траса/місто.
Расход приятный... хоть и большей частью по трассе. Вы главное не напрягайте мотор слишком низкими оборотами, старайтесь ездить в диапазоне работы турбины от 1800 оборотов, особенно в напряженных режимах - под горку, груженный, по грунтовке, на больших скоростях. Тогда и мотору легче и расход не высокий будет. Удачи.
И мне. С каких оборотов начинает тянуть мотор, есть ли подхват на высоких, есть ли эффект торможения двигателем - когда на передаче отпускаешь газ, машина замедляется? При нажатии на газ сразу ускорение или пауза? Насколько шумно в салоне на высоких оборотах, комфортно ехать при 4500 об/мин? Вибрации ощущаются, например на холостых? Нет ли детонации, все таки степень сжатия 12. Ну и расход по городу, не упал? что то высоковат. Спасибо.
Напишу по моїм відчуттям. А це все суб"єктивно. 1). Двигун починає тягнути добре десь з 1500-1700. Аж відчувається підхват і вже біля 2 тисяч чути свист турбінки. 2). Тормозити двигуном не так як на ВАЗ 2115. Там я відпускав педальку газу і авто швидше уповільнювалась. Тут якось більший накат. 3). Високі оберти поки стараюсь не давати двигуну. Пару разів при обгонах було від 3-х до 4-х тисяч і в салоні комфортно, хоча вже чути двигун. Ще раз скажу, що порівнюю з ТАЗ і ланос. Думаю, що найбільший шум в салоні не від двигуна, а від шин.(Ханкуки 195/50/R15) 4). Вібрації відчуваються, але не на холостих, а коли двигу працює на повишеній передачі і внатяг. Якщо оберти опускаються за 1700 десь і тоді відчутні вібрації. На холостих ніби не відчувається. Ще раз спробую прислухатись. Бензин заливаю тільки 95 на Шелл. 5). По місту розхід поки не знаю. Миттєвий показує на 3 передачі в районі 2000 обертів десь біля 5-6 літрів. Місто у нас невелике і пробок немає. :-)
Всем привет. По поводу Форд фиеста 1.0L ECOBOOST 80 л.с. Все тоже что пишет автор. Один нюанс - разгоняется не так резво как с турбиной. Но по трассе в хвосте плестись не будете однозначно. Сложнее будет с обгоном, надо будет приспосабливаться. Двигатель практически не слышен, больше слышно шум воздуха из направляющих кондёра. Километровый , а может и больше, довольно крутой подъём с двумя поворотами с полной нагрузкой ( 5 взрослых + ребёнок +30 кг в багажнику примерно ) прошла на 4 передаче без проблем. Расход меня немного смущает, но в инструкции пишут, что нормальный расход будет после 3500-4500 км. Ехал с салона из Днепра в Кривой Рог показал 6,5 л средний при этом я половину пути проехал со скоростью 120-130 км\час и с включенным кондёром. Пока меня машина не расстраивала.
Хотелось бы увидеть все же ответы на свои вопросы, уж коль вы владелец экабуста 80 сил. Если не сложно... Про торможение двигателем я спросил в том смысле, можно ли в пробке ехать в режиме "автомата" то есть орудуя только педалью газа? замедлятся до холостых и с них же ускорятся не трогая тормоз и сцепление? Едет ли на холостых на первой передаче или дергается и нужно немного подгазовывать? Ну и другие вопросы в сообщении выше. Спасибо.
Да Василий, спасибо. Ваш мотор я знаю - потестил на Фокусе. Едет зачетно, точно шустрее 105 сил 1.6, где то как 125 сил по ощущениям. Накат большой, поскольку мотор маленький, три цилиндра, компрессия не очень высокая, передачи длиннючие - на второй 105 идет при 6000, на пятой при скорости 100 км/ч - 2200 оборотов. Вот она двигателем и не тормозит, на Фокусе то же так, он еще и тяжелее на более чем 200 кг, хоть там передачи и покороче, но колесики у него побольше. Василий - 3-4 тысячи для вашего мотора это не высокие, это средние обороты. Высокие это после 4500. Вибрации на низах (до 1800) под нагрузкой... я думаю это не вибрации, а детонация. Не ездите так - не убивайте двигатель... поймите, это не 3 литра атмосферник, который многое прощает - тут 100 сил с литра... Это нагруженный мотор который требует грамотной эксплуатации. Ну не пройдет здесь номер безнаказанно ездить 50 на пятой... Потом блин начнутся вопросы к ресурсы, а мотор ведь не виноват... нам же так экономить хочется... А экономии нет никакой, наоборот перерасход топлива, грязный выхлоп! и потом проблемы с двигателем. Вам переключатся нужно так (для этого мотора и коробки) на вторую при 24 км/ч, на третью при 40 км/ч, на четвертую при 60 км/ч и пятая от 80 км/ч. Это минимальные требования по ровной дороге, пенсионерская езда так сказать, наиболее экономичная кстати.
Я двигун не насилую :-) Просто пару разів відчув детонацію на малих обертах і повишеній передачі:-) Стараюсь їздити 2000+ оберти. Найбільше подобоється 4 передача. І помітив, що 80 на 4-й економніше ніж ті ж самі 80 на 5-й( хоч БК і радить переключитись на 5-ту). Я четверту вмикаю на 60+ км, а 5-ту десь на 90. Цікаво було б почути про 1,0(80) як він їде.
Не знаю як у вас, а у мене для двигуна 1.25 бортовий комп'ютер, що називається, для блондинок. Він абсолютно не слідкує за навантаженням двигуна: тільки оберти стали вище 2000, включає стрілку, щоб переключався на вищу передачу, все одно: вгору їдеш, чи вниз.
Сегодня поездил во всех режимах. На холостом ходу едет отлично, не дёргается, и на 1 и на 2 тоже. Выезжала даже на небольшую горку, и по ямам тоже. Я заметил что машина поддерживает обороты в пределах 1000, и если обороты при подъёме на горку падают, то двигатель их подымает. Когда ехал на горку на 2 и на холостом, думал щас заглохнет, но ни фига выехала. Сегодня еще погонял её по нашей объездной. Очень хорошо ведёт себя при 3000-4200 оборотах. Я раньше по БК переключался, а он показывает переключения на 2000-3000 оборотах. В общем она меня сегодня еще раз порадовала.
Пройшло два місяці з покупки. На одометрі 2100 км. Вже призвичаївся до низького профілю і став їздити акуратніше. На зиму планую брати 195/60/R15 і на літо такого ж розміру. Їздив на фієсті з такими колесами - набагато м"якше і не чути кожну ямку. Середній розхід 5,0/середня швидкість 53 км. Автомобілем в цілому задоволений.
Поздоровляю з правильним вибором! У мене - фієста 2012 року, механіка з двигуном 1.25. Класна машина. Вже наїздив 45 тисяч, жодного натяку на несправність. Це при тому, що ТО проводиться раз на 20 тисяч. Якось шефа підвозив, а у нього зріст 185см, каже, що здивований - місця досить. Я так розумію, що нова Фієста відрізняється лише двигунами та мордою?
Вже на одометрі позавчора бачив 2323 км. На наступне літо зміню шини, бо 50 профіль - жорсткувато навіть на невеличких ямках. Відніс би це до недоліків авто. Якщо не сильно накачати шини, то диском ловляться великі ями, а якщо накачати сильніше, то чути кожну ямку і авто стає жорсткіше. Середній розхід 5,1. Середня швидкість 49. Що дуже полобається-нічого по салону не скрипить і не тарахтить. Часто їзджу без музики, в тишині. Цікаво що буде взимку? Нова фієста мк 7,5 відрізняється від попередньої мк7 кузовом і двигунами.
А що буде взимку? Я зиму 2012-2013 від"їздив на ура. Дискомфортно було трохи коли снігу понападало в Києві, ну то не дивно: джипи буксували в заметах. Трохи юбкою під бампером чіпляє сніг, коли в колії їдеш, а так - нормально. Захист вважаю непотрібним: зазирніть під автомобіль і побачите, що передній бампер стоїть нижче, ніж картер двигуна. Ви швидше розтрощите бампер, аніж дістанете до картера.
А серед класу В не розглядали Фіат Пунто 1.3 дизель? Досить достойне авто, недооцінене нашими автомобілістами. А в Європі між іншим ці Фіати користуються не аби-якою популярністю...
Чесно, не розглядав фіат як варіант. Чомусь вони у нас справді не дуже поширені на дорогах. У мене вчора було 3000 км. Скажу, що авто подобається все більше. Є і невеликі недоліки, та в цілому можна поставити тверду 4 із 5.
Спавляється нормально. Чуть динаміка падає, але не суттєво. Я якось йшов на обгін фури і дружина виключила кондюк, то я відчув "пінок" під зад :-) Авто чуть веселіше побігло. До того я навіть не задумувався про кондюк.
Поставив зимові шини 185/60/15. У порівнянні з 195/50/15 їздити стало набагато м"якше і авто стало на 1,35 мм вище. Тепер не так страшно проїзджати ями. На літо також поставлю 185, або 195/60/15. Зараз задоволений як слон. На одометрі чуть більше 3 тисяч. Середній розхід 5,2 літра, а середня швидкість 47 км.
После того как переобулся на зиму на 195/60/15 действительно ездить по городу стало намного комфортнее. По трассе проигрыш в управляемости небольшой. К слову, где в Ужгороде заправляетесь и знаете ли хорошего мастера по фордам?
Я такі планую на літо ставити. Заправляюсь вже декілька років на шелл. Раніше перед в'їздом у Мукачево запрвлявся, а зараз в Ужгороді. Це на об'їздній, перед Ужгородом як із Барвінка їхати на Словаки. Заливаю 30 літрів і на місяць вистачає. Майстра по фордам не знаю, бо авто на гарантії і знаю де СТО з майстрами, у яких я купив авто.
Спасибо за оперативный ответ! Немного пооффтоплю. Выкатал шелловский литовский улучшенный - желание экспериментировать с заправками исчезло. Заправляюсь обычным 95 на окко возле эпицентра - раньше был венгерский, сейчас польский - дешевле и нравится больше. Но за совет спасибо, не попробуешь не узнаешь. По СТО. Машина, тоже, на гарантии. Но, пока, у меня складывается мнение, что на гарантийном только ТО стоит проходить. Заезжал к ним как-то, аккумулятор стал быстро разряжаться, не показалось что эти ребята горят желанием помочь ).
На ОККО біля Епіцентру кажуть , що класний бенз. Кращий ОККО від ШЕЛЛ? На СТО також помітив, що вони не дуже раді. Ставили сигналку і у водійській дверці чуть тарахтить щось.Треба буде до них заїхати - сам не хочу карту знімати. Мій мейл fedww@yandex.ru
У меня был ланос 1.4 сегодня продал! 5 дней назад оплатил задаток за фиесту 1.0 (80) л.сл. заберу послезавтра.Какие меняждут эмоции от фиесты?После ланоса?
У меня был Шлангос 1,4 перед этой фиестой. Ощущения отдыха тебя ожидают. Как будто тебя везут. Мелкие маневры на ней легкие и воздушные. У тебя в голове закрутится мысль: "... мля да это же игрушка...". Ну и в результате, ты БУКВАЛЬНО поймешь убогость отечественного автопрома.
Я пересів після ТАЗа 2115. Відчуття були супер. Їдеш і відпочиваєш. Вміють німаки робити авто. Після Ланоса не знаю як буде. Треба було записатись в салоні на тест-драйв , щоб відчути різницю. Я поки задоволений і авто подобається.
Пока большая часть наших читателей и коллег по цеху находятся в отпусках, мы в очередной раз задались вопросом «Что же взять на тест из доступного на сегодня?» И оказалось, что многим из Вас хотелось бы увидеть тест-драйв обновленного Ford Fiesta. Фактически, это первая модель по популярности среди компактных хэтчбеков в каталоге InfoCar.ua. «Так почему бы и нет» - подумали мы?