Модельный ряд Ford

Отзыв о Ford Fiesta 2013 года


Ford Fiesta 5-ти дверная 2013
Автомобиль: Ford Fiesta 5-ти дверная 2013 г.в., хэтчбек, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 5000 км, двигатель - 1.5 turbo дизель, комплектация - comfort
Автор: Віталій (Украина, Киев)   02.01.2014
Ford Fiesta 5-ти дверная 2013 фото $iFord Fiesta 5-ти дверная 2013 фото $i
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 4
Общая оценка5.0

Хочу подякувати Паші Кащуку за цей сайт і огляди які ви знімаєте, без перебільшення Ви найкращі! А також поділитись відгуком про свою фієсту, так як з’явилась вільна хвилька. Про власне авто мріяв дуже давно, але все ніяк не виходило купити, навіть цілеспрямовано назбиравши гроші на машину вклав їх в бізнес, і не прогадав)). І ось в останніх числах серпня (до введення утилізаційного збору) купив фієсту 1.5 турбо дизель. До цього їздив близько 4-5 місяці на батьковому фіат добло 1.4 бензин, десь наїздив біля 5-6 тисяч (машина була весь час повністю в моєму розпорядженні) і ще в Іспанії брали Ніссан Кашкай 2.0 турбо дизель, на двох водії проїхали біля 3.5 тисячі. Це весь мій досвід, тому в чомусь можу бути не зовсім правим чи не коректним, віднесіться з розумінням. Брав авто, як собі особисто, так і для того, щоб розвозити замовлення зі свого інтернет-магазину (займаюсь продажем роликових ковзанів і аксесуарів до них), дуже хотів взяти 7-мий гольф в універсалі 2.0TDI (авто дуже сподобалось після вашого відео-огляду), але трохи не вистачало, думав ризикнути з кредитом, але передумав. Фієсту брав, як тимчасове авто, потім мала залишитись молодшому брату, тепер бачу, що мені її повністю вистачає і більше авто поки не потрібне, ще й машинка мені дуже сподобалась.

Зовнішній дизайн десь на 4 – це покоління фієсти найкрасивіше, але все таки могло бути і кращим, як на мене. Проте в середині все на 5, вигляд, якість, зручність, продуманість, м’який якісний пластик, як на дорогих авто, зручні сидіння, руль і коробка все в шкірі (без доплати). Машинка в середині не маленька, пасажирам хватає місця, багажника також вистачає, при потребі легко складаю задні сидіння. Будучі в Європі побачив, що майже всі авто дизельні, більшість маленькі хетчбеки, типу моєї фієсти, пежо 207, поло, гольфи і тд. Можна сказати, що фієста це авто зроблене в Німеччині і для Європи (ми ж Європа :-) ), а із конкурентів мало хто має німецьку зборку.

Двигун – це те, за що я й взяв цей автомобіль, достатньо потужний і динамічний для такого авто, при цьому ДУЖЕ економічний, в мене в теплу пору середній реальних розхід 4.2л по Києву і це ще на обкатці (так я вожу в економному стилі, так я намагаюсь робити доставки не в час пік, але все рівно 4.2 по Києву), зараз зимою з прогрівом і на більшій резині (60-та замість 50-ї) 5.0-5.2. Чистого пробігу по трасі не було, але із приблизно 380км (з яких біля 30-ти по київських пробках і біля 15-20 через Рівне в час пік) дві людини і повний багажник вийшло 3.8л, по трасі їхали поволі, економно десь в районі 85-100км, на обгонах до 110км. Якогось рику, рокоту, як писали, майже не відчувається, хіба в гаражі при заведенні. Поки двигун тільки радує, але один «воділа», говорив про сажевий фільтр і його проблеми, може хтось пояснить більш толково про це, і яким чином робити там профілактику, чи ще щось, щоб з ним було все Ок? Акуратна їзда без перегазовок і різких розгонів на нього позитивно впливає чи всерівно?

Підвіска. Все ок, порівняно з добло м’яка, а так то може й середня. Їздити дуже комфортно, впевнено. В довгій поїздці спина не болить на відміну від того ж фіат добло, сидіння подобаються. В повороти входить, як по «рельсах», добло або кашкай може там би і перекинулись). В цілому машиною задоволений на 5. Якщо є питання пишіть.

Плюсы автомобиля: Розхід палива. Динаміка і драйв. Комфорт. Висока якість матеріалів, як для такого класу авто зручні сидіння. Німецька зборка, мабуть і надійність))

Минусы автомобиля: Низький профіль резини 50-та. Маленький кліренс. Маленький об'єм паливного бака.

Совет покупателю: Беріть тільки дизельну, ставте резину більшого профілю, благо 60-та дозволяєтья, торгуйтесь про безплатні опції.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

dfdfy15031973  

Поздравляю, в нашем полку прибавилось :- )) У меня две и обе бензиновые, хотя давно задумывался о дизеле но глядя на муки знакомого со своим Пежо, плюс наша соляра, плюс цена на ТО вот и не решился. Берегись ям на асфальте, очень слабые стабилизаторы .

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Один раз добре довбанувся, диска трохи погнув. А як зрозуміти, що зі стабілізатором щось не те?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Дякую :-) Ага ями в Києві останні півтора роки жесть, такого ще ніколи не було і боюсь, що після зими буде ще гірше(( Та наче ціни майже однакові на ТО, що на дизелі, що на бензині, + на бензині потрібно додатково 600грн при кожному ТО на заміну свічок, тому навіть виходить дорожче. Поки проблем з фієстою немає, сів і поїхав. А що з пежо?

ОТВЕТИТЬ  
Жуков  

Що ви мали на увазі про" торгуйтесь про безплатні опції "??

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Під опціями маю на увазі додаткове обладнання. Коли збирався брати фольц гольф універсал 7, мені додатково запропонували зі старту безплатно опцій (як першим 50-м покупцям) десь біля 2тис дол, і я ще виторгував десь на тищу додатково. Причому опції саме те, що треба. Коли брав фієсту, вінннер нічого безкоштовно не пропонував, а на окружній запропонували опцій тільки на 2 тис грн. Після щедрості вагена, пічалька)). І в додачу на Віді, що на окружній відмовились перед покупкою навіть від тих 2 тищ грн(( Я вже не брав із принципу, але вирішив зателефонувати на віннер, перечислив опції, які типу дають на Віді безкоштовно (металевий захист піддону картера з установкою, 4-ри бризговика оригінальних з установкою (це в них типу 1200грн, триндєц ціни), резинові коврики і ще якась дрібниця), сказав, що мені більше хотілося б купити у вас, якщо ви це дасте, вони погодились))

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

По їхнім цінам це десь потягнуло на 3-4тис грн. Дрібниця, але все одно гроші і приємно))

ОТВЕТИТЬ  
Viktor01  

доречі мені скинули 7 тис. грн. взяв за 122 косарів а коштувала 129. Раджу купувати в маленьких містах, а не в Київі. Сам з Київа а купував в іншому місті, там диліри лояльніші.

ОТВЕТИТЬ  
СамЕвг  

Как авто переносит морозы? Как прогревается, как заводится?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Заводив при -11, все ок, наче літом)) хоча так для профілактики перед заведенням включив фари на 3сек. Зараз -15, але нема потреби їхати і дуже стрьомно. Гріється погано, я заводжу жду 3-4хв в цей час відкидаю сніг, виїжаю і ще 2-3хв загружаю декілька коробок з роликами. Їде нормально, але в машині холодно, при таких низьких температурах потрібно проїхати 4-5км, щоб хоч трохи прогрілась, Якщо проїхати 10км прогрівається більш менш нормально, і в салоні вже стає тепло від кондиціонера. Якщо попасти в тянучку чи пробку (а коли в Києві падає сніг це майже кругом буде) то двигун при такій температурі охолоджується, але в салоні норм, тепло. Ще склоочисники не дуже, зчищають сніг в низ на скло і там де вони зупиняються намерзло багато льоду, і зараза кондиціонер не може його розтопити, і потім уже не резинка їздить по склу, а лід шкребеться)) Хоча може це на любій машині навіть на бензиновій, просто зимою майже не їздив, а в такі сильні снігопади взагалі ні разу.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Заводив сьогодні при -14, також все ок. Коли нема снігопаду їздити якось простіше))

ОТВЕТИТЬ  
vbeydel  

Новая фиеста вышла!Давно ее ждала! Маленькая, компактная, глазастенькая милая машинка! Наконец то форд родил))говорят в ю.с. импекс уже стоит, в выходные поеду посмотрю и если будет такого цвета какой мне нужен, куплю!)

+1-2ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Ford Fiesta: Ford Fiesta - мал, да удал!
Ford Fiesta - мал, да удал!

Пока большая часть наших читателей и коллег по цеху находятся в отпусках, мы в очередной раз задались вопросом «Что же взять на тест из доступного на сегодня?» И оказалось, что многим из Вас хотелось бы увидеть тест-драйв обновленного Ford Fiesta. Фактически, это первая модель по популярности среди компактных хэтчбеков в каталоге InfoCar.ua. «Так почему бы и нет» - подумали мы?

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Ford

Ford Flex  2019 Ford Flex 19.700$ 2019 64.000 км
Ford Fusion 2013 Ford Fusion 11.900$ 2013 192.000 км
Ford Escape 2020 Ford Escape 18.900$ 2020 55.000 км
Ford Focus 2010 Ford Focus 6.300$ 2010 218.000 км
смотреть все
объявления