Модельный ряд Ford

Отзыв о Ford Fiesta 2013 года


Автомобиль: Ford Fiesta 5-ти дверная 2013 г.в., хэтчбек, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 498 км, двигатель - 1.0 turbo бензин, комплектация - comfort
Автор: vasil (Украина, Ужгород)   22.07.2013
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Придбав на минулому тижні фієсту. Вибирав із невеликих хетчів. Спочатку хотів бу авто після 2008 року, та не вийшло у мене купити б/у. Хоч у нашій країні нове лотерея, а бу тим більш. Із всіх автівок В класу в кінці залишились фабія, поло хетч і фієста. Проїхався на всіх і вибрав фієсту 1.0 з турбіною 100 коней. Хотів брати дизель 1.5, та у мене пробіг в рік 7-10 тисяч і в основному на невеликі відстані до 5 км. Дизелю було б не комфортно з моєю їздою :-). Поки всі в сім'ї задоволені. Можливо є десь ризик, взявши новий двигун, та думаю, що за три роки гарантії він себе покаже. І я прихильник нових технологій :-). Писатиму тут про витрати, можливо комусь пригодиться.

Плюсы автомобиля: Дизайн кузова (хоча попередній можливо був кращий. Цей якийсь агресивніший :-) ). Підвіска відпрацьовує супер. Відсутність посторонніх скрипів і грюків по салону. Достатність заднім пасажирам місця. Дрібнички-всі склопідйомники, замок багажника з брелка, музика непогана вже з usb і інше, яке ше не встиг оцінити. По розходу. 498 км на сьогодні і по БК 5.4 середній розхід. Траса 80%.

Минусы автомобиля: Шини на наших дорогах варто було б ставити з профілем вищим за 50-й. Інші недоліки поки не виявив.

Совет покупателю: Хто купляє авто свідомо з В класу авто і кому не потрібне авто для перевозки телевізорів, холодильників, то радив би звернути увагу на форд фієсту. Такий собі міський мускул :-).

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

саняя  

Удачной обкатки

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Дякую

ОТВЕТИТЬ  
eduardY  

Сегодня забираю Фиесту 1,0 (100 л.с.). в Киеве. Сдал свою Фиесту 2007 года (пробег меньше 28 000), ездил аккуратно, никаких проблем не испытывал, даже жалко было отдавать. Будет информация - поделюсь. Пока только один совет по покупке - обязательно просите предоставить калькуляцию, разговоры продавцов к делу не пришьёшь. Всем удачи!

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Вітаю. Бачу Ви теж небагато їздите. Вже більше тижня і мені фієста все більше подобається. Вже до габаритів звик і до низькопрофільної резини також. Ями об'їзджати на фієсті класно. Рулиться вона зачотно. Ех, були б у нас ще дороги нормальні. Бажаю Вам вдалої покупки.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Пробіг на сьогодні 700 км. По розходу: Реєстрація у МРЕВ - 3913 грн. Зараз чекаю 10 днів інтерпол :-))) Встановлено у офіціалів оригінальні гумові коврики в салон+захист двигуна = все разом 1450 грн Встановлено оригінальні бризговики у офіціалів = 1250 грн(543 передні+543 задні+180 установка) Встановлено сигналізіцію convoy mp-100 = 1600 грн Бризговики на форумі фієста-клубу можна взяти комплект за 640 грн, хто хоче резикнути. Я вирішив брати у офіціалів. Там матеріал ніби гума, або пластик. М"який. Хотів ще у них взяти резиновий коврик в багажник. Братиму у хлопців на форумі за 370 грн. І на зиму 14 колеса з зимовими шинами. Поки з таких капіталовкладень все. Хіба ще пороги прозорою плівкою обклею, або накладки прикуплю.

ОТВЕТИТЬ  
usergate  

"Бризговики на форумі фієста-клубу можна взяти комплект за 640 грн, хто хоче резикнути" Я брал, брызговики как брызговики.

ОТВЕТИТЬ  
sidefx  

а кнопка старт/стоп есть? или она только для европейской версии?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

кнопка відсутня. Звичайний ключ.

ОТВЕТИТЬ  
sidefx  

ну что как впечатления? уже поди много накатали,может что то расскажете?!

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Враження поки так собі. За такі гроші це є найкращий варіант із В-класу авто. На одометрі поки 1100 км(прямо як в Арії) :-) Якби чуть кліренс підняти і не втратити в динаміці, то було б супер. Поставив коврик в багажник. Ціна 370 грн. Брав на форумі. Ідеально ліг. Ще вчора забрав білі номери. Завтра робитиму цивілку. Авто в цілому супер. Один недолік для наших напрямків-кліренс. Думаю змінити шини на 195х60х15, а зимою на 14 лапті перейти.

ОТВЕТИТЬ  
edgarius  

195/60R15 слишком большие, могут не стать или в повороте цеплять. Да и спидометр будет уже сильно врать. Кроме того динамика заметно просядет, с низов будет с трудом тянуть, и рулиться будет хуже. Лучше 195/55R15 или сразу перейти 14-ый размер.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Теж більше схиляюсь до 14 розміру.

ОТВЕТИТЬ  
cepexka  

Скажите для высокого роста как машина?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

edgarius все сказав. Вам треба самому спробувати не тільки сісти в авто, а бажано налаштувати його під себе(сідушки, руль, дзеркала) і проїхатись. Запишіться на тест-драйв в салоні форд. Я вибирав з хетчбеків авто, бо вони мені подобаються більше ніж седани. Сам я зростом 170 см і дружина така ж.за зростом, може чуть вища :-) Діти ще малі - 10 і 15 років. Поки таке авто в плані "вместительности" підходить на всі 100%

ОТВЕТИТЬ  
edgarius  

Лучше всего вам самому посидеть в ней, благо салонов хватает. Так никто вам не скажет... у кого то голова упирается, у кого то коленки при посадке/высадке руль задевают, кто то сам за собой сесть не может и т.д. (я не о Фиесте, а вообще применительно к рослым водителям в малых авто).

ОТВЕТИТЬ  
cepexka  

безусловно нужно посидеть, но может ее даже и не смотреть если она маленькая)

ОТВЕТИТЬ  
cepexka  

А как Вам 1.0 хватает? Где в основном ездите? по городу? как на горке ведет себя?

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 8
topmaster  

10.08.2013 г. приобрел Форд фиесту 1.0L ECOBOOST 80 л.с. комплектация comfort. Фиестой вполне доволен, пока. Двигателя вполне хватает, хотя динамика конечно не очень, но если для семейного авто, то вполне достаточно. Расход по городу БК показал 7,7 л. с кондёром. Двигатель очень чувствителен к качеству бензина. Последний раз заправился на ОККО, то двигатель существенно ожил, и просматривается некоторое уменьшение расхода. Правда что можно ожидать от авто проехавшего 500 км. Если кому будет что-то интересно, спрашивайте. Всем удачи.

ОТВЕТИТЬ  
Жека Цикалов  

добрый день!очень интересен именно 1.0 на 80 сил.хотелось бы полноценный отзыв .

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Треба чекати, то може хто і створить відгук про 1,0(80). По моїй: на сьогодні пробіг 1880 км. Середній розхід - 5,0 літрів, середня швидкість 54 км/год. 70/30 траса/місто.

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
edgarius  

И мне. С каких оборотов начинает тянуть мотор, есть ли подхват на высоких, есть ли эффект торможения двигателем - когда на передаче отпускаешь газ, машина замедляется? При нажатии на газ сразу ускорение или пауза? Насколько шумно в салоне на высоких оборотах, комфортно ехать при 4500 об/мин? Вибрации ощущаются, например на холостых? Нет ли детонации, все таки степень сжатия 12. Ну и расход по городу, не упал? что то высоковат. Спасибо.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Напишу по моїм відчуттям. А це все суб"єктивно. 1). Двигун починає тягнути добре десь з 1500-1700. Аж відчувається підхват і вже біля 2 тисяч чути свист турбінки. 2). Тормозити двигуном не так як на ВАЗ 2115. Там я відпускав педальку газу і авто швидше уповільнювалась. Тут якось більший накат. 3). Високі оберти поки стараюсь не давати двигуну. Пару разів при обгонах було від 3-х до 4-х тисяч і в салоні комфортно, хоча вже чути двигун. Ще раз скажу, що порівнюю з ТАЗ і ланос. Думаю, що найбільший шум в салоні не від двигуна, а від шин.(Ханкуки 195/50/R15) 4). Вібрації відчуваються, але не на холостих, а коли двигу працює на повишеній передачі і внатяг. Якщо оберти опускаються за 1700 десь і тоді відчутні вібрації. На холостих ніби не відчувається. Ще раз спробую прислухатись. Бензин заливаю тільки 95 на Шелл. 5). По місту розхід поки не знаю. Миттєвий показує на 3 передачі в районі 2000 обертів десь біля 5-6 літрів. Місто у нас невелике і пробок немає. :-)

ОТВЕТИТЬ  
topmaster  

Всем привет. По поводу Форд фиеста 1.0L ECOBOOST 80 л.с. Все тоже что пишет автор. Один нюанс - разгоняется не так резво как с турбиной. Но по трассе в хвосте плестись не будете однозначно. Сложнее будет с обгоном, надо будет приспосабливаться. Двигатель практически не слышен, больше слышно шум воздуха из направляющих кондёра. Километровый , а может и больше, довольно крутой подъём с двумя поворотами с полной нагрузкой ( 5 взрослых + ребёнок +30 кг в багажнику примерно ) прошла на 4 передаче без проблем. Расход меня немного смущает, но в инструкции пишут, что нормальный расход будет после 3500-4500 км. Ехал с салона из Днепра в Кривой Рог показал 6,5 л средний при этом я половину пути проехал со скоростью 120-130 км\час и с включенным кондёром. Пока меня машина не расстраивала.

ОТВЕТИТЬ  
edgarius  

Хотелось бы увидеть все же ответы на свои вопросы, уж коль вы владелец экабуста 80 сил. Если не сложно... Про торможение двигателем я спросил в том смысле, можно ли в пробке ехать в режиме "автомата" то есть орудуя только педалью газа? замедлятся до холостых и с них же ускорятся не трогая тормоз и сцепление? Едет ли на холостых на первой передаче или дергается и нужно немного подгазовывать? Ну и другие вопросы в сообщении выше. Спасибо.

ОТВЕТИТЬ  
AlexDoncity  

На холостых на первой передаче едит, подгазовывать не надо.

ОТВЕТИТЬ  
edgarius  

Да Василий, спасибо. Ваш мотор я знаю - потестил на Фокусе. Едет зачетно, точно шустрее 105 сил 1.6, где то как 125 сил по ощущениям. Накат большой, поскольку мотор маленький, три цилиндра, компрессия не очень высокая, передачи длиннючие - на второй 105 идет при 6000, на пятой при скорости 100 км/ч - 2200 оборотов. Вот она двигателем и не тормозит, на Фокусе то же так, он еще и тяжелее на более чем 200 кг, хоть там передачи и покороче, но колесики у него побольше. Василий - 3-4 тысячи для вашего мотора это не высокие, это средние обороты. Высокие это после 4500. Вибрации на низах (до 1800) под нагрузкой... я думаю это не вибрации, а детонация. Не ездите так - не убивайте двигатель... поймите, это не 3 литра атмосферник, который многое прощает - тут 100 сил с литра... Это нагруженный мотор который требует грамотной эксплуатации. Ну не пройдет здесь номер безнаказанно ездить 50 на пятой... Потом блин начнутся вопросы к ресурсы, а мотор ведь не виноват... нам же так экономить хочется... А экономии нет никакой, наоборот перерасход топлива, грязный выхлоп! и потом проблемы с двигателем. Вам переключатся нужно так (для этого мотора и коробки) на вторую при 24 км/ч, на третью при 40 км/ч, на четвертую при 60 км/ч и пятая от 80 км/ч. Это минимальные требования по ровной дороге, пенсионерская езда так сказать, наиболее экономичная кстати.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Я двигун не насилую :-) Просто пару разів відчув детонацію на малих обертах і повишеній передачі:-) Стараюсь їздити 2000+ оберти. Найбільше подобоється 4 передача. І помітив, що 80 на 4-й економніше ніж ті ж самі 80 на 5-й( хоч БК і радить переключитись на 5-ту). Я четверту вмикаю на 60+ км, а 5-ту десь на 90. Цікаво було б почути про 1,0(80) як він їде.

ОТВЕТИТЬ  
Донг Жуанг  

Не знаю як у вас, а у мене для двигуна 1.25 бортовий комп'ютер, що називається, для блондинок. Він абсолютно не слідкує за навантаженням двигуна: тільки оберти стали вище 2000, включає стрілку, щоб переключався на вищу передачу, все одно: вгору їдеш, чи вниз.

ОТВЕТИТЬ  
topmaster  

Сегодня поездил во всех режимах. На холостом ходу едет отлично, не дёргается, и на 1 и на 2 тоже. Выезжала даже на небольшую горку, и по ямам тоже. Я заметил что машина поддерживает обороты в пределах 1000, и если обороты при подъёме на горку падают, то двигатель их подымает. Когда ехал на горку на 2 и на холостом, думал щас заглохнет, но ни фига выехала. Сегодня еще погонял её по нашей объездной. Очень хорошо ведёт себя при 3000-4200 оборотах. Я раньше по БК переключался, а он показывает переключения на 2000-3000 оборотах. В общем она меня сегодня еще раз порадовала.

ОТВЕТИТЬ  
русла  

поскажите задним пасажирам сколько там места?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Місця для задніх пасажирів багато. Ззовні здається, що там мало зовсім, а там достатньо. ВАЗ 2115 було набагато тісніше. Вам треба самим спробувати.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Пройшло два місяці з покупки. На одометрі 2100 км. Вже призвичаївся до низького профілю і став їздити акуратніше. На зиму планую брати 195/60/R15 і на літо такого ж розміру. Їздив на фієсті з такими колесами - набагато м"якше і не чути кожну ямку. Середній розхід 5,0/середня швидкість 53 км. Автомобілем в цілому задоволений.

ОТВЕТИТЬ  
Sasa23  

Вже купляли зимові шини? Чи може вже вибрали? Якщо купляли то які і яка ціна?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Ще не вибрав. Скоріш за все будуть 195/50/15 А по грошам планую потратити до 2500 на комплект шин.

ОТВЕТИТЬ  
Донг Жуанг  

Поздоровляю з правильним вибором! У мене - фієста 2012 року, механіка з двигуном 1.25. Класна машина. Вже наїздив 45 тисяч, жодного натяку на несправність. Це при тому, що ТО проводиться раз на 20 тисяч. Якось шефа підвозив, а у нього зріст 185см, каже, що здивований - місця досить. Я так розумію, що нова Фієста відрізняється лише двигунами та мордою?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Вже на одометрі позавчора бачив 2323 км. На наступне літо зміню шини, бо 50 профіль - жорсткувато навіть на невеличких ямках. Відніс би це до недоліків авто. Якщо не сильно накачати шини, то диском ловляться великі ями, а якщо накачати сильніше, то чути кожну ямку і авто стає жорсткіше. Середній розхід 5,1. Середня швидкість 49. Що дуже полобається-нічого по салону не скрипить і не тарахтить. Часто їзджу без музики, в тишині. Цікаво що буде взимку? Нова фієста мк 7,5 відрізняється від попередньої мк7 кузовом і двигунами.

ОТВЕТИТЬ  
Донг Жуанг  

А що буде взимку? Я зиму 2012-2013 від"їздив на ура. Дискомфортно було трохи коли снігу понападало в Києві, ну то не дивно: джипи буксували в заметах. Трохи юбкою під бампером чіпляє сніг, коли в колії їдеш, а так - нормально. Захист вважаю непотрібним: зазирніть під автомобіль і побачите, що передній бампер стоїть нижче, ніж картер двигуна. Ви швидше розтрощите бампер, аніж дістанете до картера.

ОТВЕТИТЬ  
depeche  

А серед класу В не розглядали Фіат Пунто 1.3 дизель? Досить достойне авто, недооцінене нашими автомобілістами. А в Європі між іншим ці Фіати користуються не аби-якою популярністю...

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Чесно, не розглядав фіат як варіант. Чомусь вони у нас справді не дуже поширені на дорогах. У мене вчора було 3000 км. Скажу, що авто подобається все більше. Є і невеликі недоліки, та в цілому можна поставити тверду 4 із 5.

ОТВЕТИТЬ  
liston  

Как маленький мотор справляется с кондиционером? Сильно динамика падает?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Спавляється нормально. Чуть динаміка падає, але не суттєво. Я якось йшов на обгін фури і дружина виключила кондюк, то я відчув "пінок" під зад :-) Авто чуть веселіше побігло. До того я навіть не задумувався про кондюк.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Поставив зимові шини 185/60/15. У порівнянні з 195/50/15 їздити стало набагато м"якше і авто стало на 1,35 мм вище. Тепер не так страшно проїзджати ями. На літо також поставлю 185, або 195/60/15. Зараз задоволений як слон. На одометрі чуть більше 3 тисяч. Середній розхід 5,2 літра, а середня швидкість 47 км.

ОТВЕТИТЬ  
usergate  

После того как переобулся на зиму на 195/60/15 действительно ездить по городу стало намного комфортнее. По трассе проигрыш в управляемости небольшой. К слову, где в Ужгороде заправляетесь и знаете ли хорошего мастера по фордам?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Я такі планую на літо ставити. Заправляюсь вже декілька років на шелл. Раніше перед в'їздом у Мукачево запрвлявся, а зараз в Ужгороді. Це на об'їздній, перед Ужгородом як із Барвінка їхати на Словаки. Заливаю 30 літрів і на місяць вистачає. Майстра по фордам не знаю, бо авто на гарантії і знаю де СТО з майстрами, у яких я купив авто.

+1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 3
Евгени  

У меня был ланос 1.4 сегодня продал! 5 дней назад оплатил задаток за фиесту 1.0 (80) л.сл. заберу послезавтра.Какие меняждут эмоции от фиесты?После ланоса?

ОТВЕТИТЬ  
ruslantamerlan  

У меня был Шлангос 1,4 перед этой фиестой. Ощущения отдыха тебя ожидают. Как будто тебя везут. Мелкие маневры на ней легкие и воздушные. У тебя в голове закрутится мысль: "... мля да это же игрушка...". Ну и в результате, ты БУКВАЛЬНО поймешь убогость отечественного автопрома.

+1ОТВЕТИТЬ  
edgarius  

Вот вы нам подробно и расскажете... ждем отзыв!

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Я пересів після ТАЗа 2115. Відчуття були супер. Їдеш і відпочиваєш. Вміють німаки робити авто. Після Ланоса не знаю як буде. Треба було записатись в салоні на тест-драйв , щоб відчути різницю. Я поки задоволений і авто подобається.

ОТВЕТИТЬ  
Дмитро Кузик  

Яка реальна ширина машини в середені, від дверки до дверки? Дякую!

ОТВЕТИТЬ  
edgarius  

Передний ряд - 1350 мм, задний - 1300 мм.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Ford Fiesta: Ford Fiesta - мал, да удал!
Ford Fiesta - мал, да удал!

Пока большая часть наших читателей и коллег по цеху находятся в отпусках, мы в очередной раз задались вопросом «Что же взять на тест из доступного на сегодня?» И оказалось, что многим из Вас хотелось бы увидеть тест-драйв обновленного Ford Fiesta. Фактически, это первая модель по популярности среди компактных хэтчбеков в каталоге InfoCar.ua. «Так почему бы и нет» - подумали мы?

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Ford

Ford Flex  2019 Ford Flex 19.700$ 2019 64.000 км
Ford Fusion 2013 Ford Fusion 11.900$ 2013 192.000 км
смотреть все
объявления