Расход в городе: 7.0 л/100км, по трассе: 5.0 л/100км, средний: 6.0 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Взяв машинку в 13 році з пробігом 9000. Коли шукав варіанти, вважав її конкурентом Фабії, але коли сів в салон Фієсти, то зрозумів, що Фабія - колгосп з її дубовим пластиком (у ті роки, як зараз - не знаю) і дирою під магнітолу в базі.
З досвіду експлуатації:
ЛКП просто є і більше від нього нічого не очікуєш. Пошкоджується елементарно, особливо капот і бампер.
Бризговики хлипкі, в мене на те, щоб один обламати пішло дві зими.
Акумулятор дивний, у першу зиму при перших же ж морозах здох. Почав шукати заміну і подивися скільки коштує фордівський. Офігів від того який дорогий (ніби є срібне напилення). Вирішив реанімувати - купив зарядку. Бігає вже три роки без проблем - просто перед зимою треба зняти і поставити на ніч підзарядитися. Правда зняти акумулятор - танці з бубном. Зняв - не працює центрозамок - бігаєш навколо машити і ключами в боковини дверей тикаєш. Я не уявляю, що станеться якщо забути в салоні ключі в недоступному місці, а другого комплекту не мати. В загальному, система внутрішніх замків непродумуна, як і центрозамок з кнопкою на торпеді - нажав, двері заблокувалися, з зовні не відкриваються, а от з середини усі чотири. Знову ж таки, є дитина - танці з буном з боку де сидить дитина).
Гальмівні колодки і ремінь таке враження, що вже на заводі ставилися китайські, так як мінялися на 50000 км. При цьому - ремінь тупо почав рватися, а колодки затерли тільки тоді коли вже були в жахливому стані. Щодо колодок рекомендую ставити аналоги на Мазду 2 - вони почнуть пищати коли буде підходити час до заміни (японська розробка) і можна буде не переживати + дешевші за оригінал.
На фірмовому сервісі обслуговувася до закінчення гарантії, далі - дурість. При плановому СТО в сервісі в 2, 2.5 рази дорожче, при тому я лию масло по 800 грн. з 4 літри.
Щодо кліренсу - тут треба звикнути. Так - вмашина низька, обовязково в наших реаліях металевий захист. Але через тиждень перестаєш терти захистом об асвальт. Щоправда так же ж і звикаєш шукати обїзд дуже поганій дорозі (наприклад - якщо високо випирають трамвайні колії).
Так, трохи є негативу, і почав я з нього тому, що про це все забуваєш коли їдеш на машині. Це просто бомба для бюджетної, БЮДЖЕТНОЇ малолітражки. Двигун - БОМБА. Страхи що 1, 2 не їде пройшли після того як я забив на ШИФТ і почав переключатися не на 2-ох, а на 2, 5-3 тис. оборотах. Для міста - немає жодних проблем. На трасі 140-150 спокійно. В мінус хіба - замало тяги на ризикованих обгонах, але швидко вчишся їх уникати. Проте, розхід дуже радує - до 7 літрів по місту (якщо швидко стартувати на світлофорах + пробки), по трасі від 4, 5 (тримати 90-100 км на год) до 6 (140-150). Механіка комфортна (крім задньої передачі, яку інколи треба втикати 2-3 рази)заточена під спортивний стиль, хоча навіть для 1, 25 бракує 6-ї передачі.
Але в чому Фордівці молодці так це в підвісці і в тому як машинка тримає дорогу. Підвіска як на компоновку МакФерсон+балка навіть дуже комфортна, шумка на 4-, бракує її в арках, але у своєму сегменті і ціновій категорії - знову на високому рівні. А от по поведінці на дорозі Фієста явно має спортивні повадки так як дорогу тримає супер, класно повертає, прогнозована в управлінні (крім панічних АБС), справді отримуєш кайф від водіння.
Тепер про дизайн: Екстерєр подобається не усім, рестайл більш агресивний.
Інтерєр: Памятаєте, я писав про колгосп Фабії. А тут - мякий пластик на торпедо, вже в базі штатка від Соні, USB, AUX, CD, MP3, і набагато сучасніший дизайн. Якість зборки на висоті. Нічого не скрипить, гримить і т.д.
Плюсы автомобиля:Драйв, комфорт (для свого сегменту), ціна, комплектації, якість.
Минусы автомобиля:Вони є як і в будь-якому автомобілі, але незначні і не викачують гроші. Машинка безпроблемна, а коли їдеш готовий забути про всі негативи.
Совет покупателю:Ідеальна перша машина - зробив ТО і їздиш до наступного без відкривання капоту, Розхідники не дорогі. Класно управляється, комфортна і економна.
мой формат авто, прочитал отзыв с удовольствием. Выбор авто конечно дело субъективное, мне вот шкода очень понравилась и в первую очередь это удобнейшим багажником, со сложенными сидениями встают 2 велика и ходовая, кроме того удобна посадка, ровная крыша супер. Но у фордика тоже есть свои плюсики.
Более 260 км за полтора дня накатали по узким горным дорогам Тосканы российские автожурналисты на хетчбэках Ford Fiesta нового поколения. Стильная фордовская новинка неплохо смотрелась на фоне удивительно изысканного осеннего кофейно-бежевого пейзажа этой итальянской провинции.